torsdag 24 september 2009

Min tur dag

I dag har det varit min TUR DAG. Först så ska jag stå och sälja mina saker som jag gör på skyltsöndag i Nyköping sedan ska jag stå på julmarknad mellan den 24/11 - 12/12 på Lusthuset i Nyköping. Där är det så bra att om jag nu inte kan vara där alla dagar så tar dom hand om försäljningen. Det kostar inget för bordet men dom tar om jag inte är där 30% på det jag säljer den dagen. Det kommer bussar från hela landet nästan varje dag. KUL.
Sedan kl:16 hade jag tid hos Anna Karin som vaxade mina fula ögonbryn så att dom vart fina.
Jag berättade om sakerna jag gör och hon vart så glad (som hon alltid är) och talade om att hon ska ha öppet hus hos sig på mottagningen på onsdagen den 30/9
Hon har bjudit in tjejer som visar vad dom gör och frågade mig om inte jag kunde komma och visa upp och sälja mina saker. JO sa jag vad roligt.
Så har ni inget för er så kom till Hälleforsnäs 18.00 www.halsokallaren.se
Efter att jag varit hos Anna-Karin åkte jag till bruket och till serholt och köpte två dukar och en ljus stake. det vart så fint på köksön. Nu måste jag gå till Bethan och sy.

Kramar på er alla..Birgitta

Inga kommentarer: