torsdag 1 oktober 2009

Öppet hus

I går tisdag var jag i Hälleforsnäs hos Anna-Karin som har
Hälsokällaren hon hade öppet hus och bjöd in mig och fler
som skulle komma och visa vad dom pysslade med.
Det var en lyckad kväll dom handlade mycket av mig
men det kunde ha gått illa för i måndags for jag till
Vingåker till en inredningsaffär som heter La Casa och hon köpte
nästan allt jag hade med mig och det var mycket
så jag satt uppe till 02.20 och sydde
gardiner,bag in box m.m. och jag fick ihop
mycket till igår och det var ju tur.
Anna-Karin delar sin fina lokalen med tandäkaren
och i hans rum fick jag vara.
Det var mycket trevligare att vara där igår kväll tyckte jag och andra.*L*
Lite smått och gott bjöds det på


Här har jag packat upp mina saker bland tandläkarens prylar

Här säljs det doft ljus m.m.

Lite hälso grejer att dricka och äta om man ville det

Fina smycken som Karin gör

Och jätte fina kläder. Byxer.blusar,underkläder m.m.

Och till sisst så fick Anna-Karin hjälp med lottdragningen av två söta tjejer

Jag gjorde ett loppis fynd i lördags. Köte ett gammalt sy skrin som jag klädde om och gubben målade. Det vart mitt nya kassa skrin. Det var två damer i går som ville köpa det men nej sa jag

Gammla tyget ligger under och så var det bruna ben på den.

KRAM Birgitta

2 kommentarer:

Märta sa...

Vad mysigt det ser ut på ert öppet hus! Kul att du fick sälja så mycket, men det är ju inte underligt eftersom dina grejer är så fina.
Ha nu en fin fredag o en skön helg!
Kram! Märta

Helena sa...

Vad härligt att du säljer så bra av dina grejor! Du kan snart sluta på ditt jobb ska du se och tillverka dina alster på heltid!;-)Hoppas allt är väl med dig och att du får en härlig helg!
Kram Helena