måndag 24 januari 2011

En tripp till Viola

Söndagen var jag och Nettan (hallongränd4) och hälsade på Viola som har bloggen www.violasromantiskahem.blogspot.com
Det är alltid lika roligt att träffa henne för hon är så snäll och glad
sedan har hon i sin lilla stuga på tomten en jätte fin butik.
ÄNTLIGEN köpte jag denna fina ljus stake som jag har velat haft länge.
Det vart så fint på min bänk.
Dessa fina fönster skrapor till bilen kunde man ju inte motstå.
Köpte en med en Halv naken dam på till gubben och han vart glad..
Denna fina tavla kunde jag inte heller låta bli att köpa.

När vi hade varit inne i butiken gick vi till Cafe Ro som ligger bredvid butiken

Vi åt en jätte go lunch


Här har vi den trevliga ägaren av cafet och hans söta katt
Om ni har vägarna förbi Vikbolantet så måste ni bara titta in till Viola & Cafet

Tack Nettan för en trevlig söndag..

Kram Birgitta

3 kommentarer:

Roses & Angels sa...

SÅ mysigt ni har haft det hos Våran söta Violan! OCH många fina saker fick du med dig hem. Mums för lunch. KRAM

Skogslyckan sa...

Så mycket fint du köpt, och cafeét såg mysigt ut. Roligt att åka på tur ibland...
Kram Pia

Annika sa...

Vilken härlig tripp ni gjort... har ju liiite långt till Violan ja men skulle gärna ta en tur o titta in i hennes fina butik.... ser att du handlade vackra saker... gillade tavlan.... Kram Annika