söndag 9 januari 2011

Nu är det dax. Imorgon ska jag börja med att äta GI mat. Det är bara bra efter alla dessa helger men också för min mage. Har sådan halsbränna så att jag får krama toa stoöen varje dag. Testade i sommras med Gi och jag mådde mycket bättre och sedan gick jag ner 6 kg.
Man kan tycka ett det blir dyrt men det blir ju inget godis och sådant så nu i helgen har jag ätit och druckit för att jag ska vara duktig från imorgon. Annars så har helgen varit bra. Var och hälsade på goa vänner i fredags kväll på campingen. Det var jätte roligt att träffa dom. Sedan när jag kom hem följde jag med dottern på krogen. Igår var man inte så pigg *L* Idag har jag städat hela huset. Fixat och donat så nu är det jätte fint. Gubben tog och torkade alla köks skåp och väggar. Om man bara börjar går det ju jätte bra. Ha en jätte bra söndags kväll..


KRAM Birgitta

Inga kommentarer: