tisdag 16 augusti 2011

Min älskade Kevin 040524-110815



MIN ÄLSKADE KEVIN 2004-05-24 - 2011-08-15








Hur mycke tårar finns det? Du har funnis vid min sida i 7 år och nu är du i himlen. Att det kan bli så tomt inget smackande och inga klor i golvet och inga snarkningar i sovrummet. Nu har vi lilla Lotten kvar och det är tur. Hon som jag/vi lyssnar efter dig och vill att du ska vara här. Det gör så ont.


Till min älskade Kevin

Du har en plats i mitt hjärta. en plats fylld med både glädje och smärta.

Den delen kan du aldrig ta ifrån mig.
I ett hörn kommer du alltid att finnas, för du är en hund jag ska minnas.

Tro det eller ej men jag kommer alltid att ÄLSKAR DIG.




3 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Underbara vän! delar din sorg, vet hur svårt det är när man en dag måste skiljas från sina kära husdjur. Sänder dig en stor kram om det nu kan hjälpa nåt alls. ♥

Bloggarmorsan sa...

Så sorgligt. Husdjuren är viktiga och älskade familjemedlemmar.., och att mista en familjemedlem är fruktansvärt! Känner med dig! Kramar i massor/Helena

Viola sa...

Jag sörjer med dig...som du kanske vet fick jag ta bort min älskade Otto för en månad sedan...han var min fjärde hund och trodde aldrig att tårarna skulle ta slut..skulle inte skaffa någon ny men det gick inte..så nu har vi våran Malte 11 veckor, det kommer att vara tufft många veckor men sorgen sjunker undan vecka för vecka..många kramar VIOLA