torsdag 25 augusti 2011

Så tomt..

Våran söta Lotten




Tänk det har gått 1 1/2 vecka som sedan vi var tvungna att ta bort våran hund Kevin. Det har varit så jobbigt och en stor saknad. Det är tur att vi har våran söta Lotten kvar. Hon har det också jobbigt. Piper och ville inte äta dom första dagarna går lite bättre nu men sedan började hon att gå in i en löp period nu också. Det är dom där rutinerna som är värst sa till min man vilken tur att jag inte jobbar nu utan kan gå här hemma och vara ledsen och sedan vara med Lotten. Idag ska jag åka till min dotter Emma som bor i Eskilstuna som ligger 5 mil frånmig. Vi ska gå i affärer på loppisar och sedan luncha ihop det ska bli skönt att få tänka på något annat.





Ha en jätte bra dag där ute. Många kramar från mig..Birgitta

Inga kommentarer: