måndag 17 oktober 2011

Hund Mys

Tänk vad roligt det är med djur. Lilla Gustaw nu 12 veckor vill bara ha Lottens mat. Han vet att hon får mycket godare mat. Här sitter han och väntar på att honska bli klar någon gång.



Stjärt mot Stjärt kan inget hända brukar man väl säga. Dom är väl för söta hihihihihiiihihiii



Köksgardinen hänger lite ivägen tycker Gustaw. Väntar bara på att den åker ner snart från stången. Eftersom det är altandörrar så vill jag ha längder hänga där så han får väl stå ut med mina gardiner som bara hänger ivägen.



I fredags så bjöd jag hem några tjejer från mitt förra jobb. Vi är ett par stycken som träffas på tisdagar och fredagar och simmar,bubblar och fikar ihop. Men i fredags kom dom hem på lunch hos mig för dom ville så gärna träffa Gustaw. Fick ett sådant fint arragemang av Christel. Vi var många som vart av med våra jobb i juli då företaget stängde och flyttade till kina. Går nu arbetslös för första gången i mitt liv.

Har bakat en kaka nu på morgonen för att få ett nytt besök. Kan nog berätta vad det besöket handlar om vid ett senare tillfälle..


Ha en jätte bra Måndag och vecka..Kramar Birgitta



1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Tack för dina fina ord inne hos mig. Vad roligt att du lämnade en kommentar så jag kunde kika på din mysiga blogg.
Vilka goa hundar!! Jättefina!

Jag lägger till dig på min lista så jag hittar hit igen. Hoppas det är ok?!

Kram Maria